Ein logo skal presentere foretaket på ein godt treffande måte. Den skal vere eit gjenkjenneleg blikkfang, og gjenspegle firmaets identitet. Farge, illustrasjon og tekst skal harmonere med forretningsmål og ideologi.
Enkelt sagt: Ein bør ikkje velgje ei raud rose i logoen berre fordi kona likar raude roser – .
Første inntrykk er viktig, og uttrykket skal så langt som råd vere tidlaust.
Ein god logo har høg identifiserings- og gjenkjenningsfaktor.
Kundeportefølje profilering
Silver of Norway
Mundal Båt
Mundal Båt
Hindenes Urtehage
Dyrdal gardsmat
Hobbybutikken
Marihøna Barnehage
Nordhordland Bibelsenter
Eikanger Hagesenter
Lita Go' familiebarnehage
Dyrdal gardsmat
Hobbybutikken
Marihøna Barnehage
Nordhordland Bibelsenter
Eikanger Hagesenter
Lita Go' familiebarnehage
SIMO drift
BolgArt
NHKG
NHKG
Vestbok
Dyrkolbotn Fjellstove
Maritime Enginering
Bolga Padlefestival
Maritime Enginering
Bolga Padlefestival
Maks – arbeidsform.
Kanaljen Kafé